Blålysrekka tar sats

Publisert: 1 min lesing

Våre kanskje mest dedikerte allierte fans tar sats. Blålysrekka flytter til Felt E og blir offisiell supporterklubb!

Her en liten hilsen fra Blålyysrekka selv:

Vi i BlåLysRekka har fått den ære å bli offisiell supporterklubb for Nidaros Hockey, som supporterklubb skal vi lage liv og god stemning i ishallen på hjemmekampene, men også i ishaller rundt omkring i Norges land der det lar seg gjøre. Vi ønsker da hjelp fra deg til å bygge opp BlåLysRekka og bli med i fellesskapet med å heie frem Nidaros Hockey i både oppturer og nedturer.

Vi er så heldige å ha fått tildelt et eget felt som kun er tiltrengt BlåLysRekka. Det er besluttet at felt E blir den offisielle BlåLysRekka tribunen. Her skal vi skape stemning under hver kamp. Vi trenger da akkurat deg til å bli med oss bort dit så vi får fylt plassene og bidra til samholdet. Meld der inn i klubben vår og få flere goder med på kjøpet.

Vi håper å se deg på Felt E

MVH
Admiralen Jan-Olav Rønning
Kaptein Håkon Aalberg Markovic
Løytnant Remi-Andre Brækken
Og resten av BlåLysRekka

MERK! Som medlem i Blålysrekka så vil dere få betydelig rimligere priser på Sesongkort og andre goder. Meld dere inn i Bllålysrekka idag: Spondinnmelding 
Mer info på Facebook